wensjonker.reismee.nl

bezoek aan ons sponsorkind

Maandag hadden we afgesproken om ons sponsorkind te bezoeken. We zouden om 9 uur opgehaald worden maar dit is natuurlijk wel de Afrikaanse tijd dus werden we na half 10 pas opgehaald. We werden opgehaald door de projectdirecteur, we kregen gelijk een knuffel van hem en hij gaat ook met de kindren in het project om als zijn eigen kinderen ze noemen hem dan ook 'uncle'. We kregen eerst een rondleiding in de kerk en daarna liepen we naar het kantoortje en toen kwam er een meisje aangerend die ons om de hals vloog, ja dat was natuurlijk Christine! daarna werden we door alle medewerkers en de tante van Christine welkom geheten door een knuffel. In het kantoor hebben we psalm 121 gelezen en gebeden. Christine en haar nicht hebben nog een welomstlied gezongen. Daarna kregen we een uitgebreide maaltijd en werd er uitleg gegeven over het werk wat ze doen. Daarna zijn we naar het huis waar Christine woont gelopen. Het was er leuk om te zien waar ze woont.

Daar hebben we nog gezongen en gebeden. Ook hebben we daar wat cadeautjes gegeven en hebben we een schaal met heel veel fruit/noten en eieren gekregen (hoe we dit naar Nedeland moeten slepen weten we nog niet...ze hebben speciaal een eierenbeschermhoes gemaakt zodat we dit wel kunnen meenemen maar ik vermoed dat het net niet stevig genoeg is)

Daarna hebbenwe gelunchd en hebben we het dossier vanChristine bekeken. Daarna moesten we afscheid nemen, Christine was erg verdrietig dat we weer moesten gaan.

Travel4Change